Mereka yang Prihatin:

Friday, March 30, 2012

tangisan al-Quds

ape sebenarnye al-Quds tu?

"Tangisan al-Quds" menjadi tajuk khutbah di Masjid Saidina Abu Bakar as-Siddiq, Bangsar hari ni (30/03/2012).. Khatib menceritakan ringkasannya tentang bumi Palestin yang berlaku kini, segala perancangan Rejim Zionis terhadap penduduk tetap Palestin Muslim..

Sungguh, terasa kejamnye Zionis, dengan sombong dan bongkaknya kaum ini menghalau penduduk Palestin Muslim dari bumi Palestin sendiri, mengerah mereka keluar dari pusat bandar, ke ceruk bumi Palestin yang gersang, mendirikan khemah pelarian sebagai tempat perlindungan..

Apa yang mereka cari di bumi Palestin?

ini bukan masjid al-Aqsa, ini DOME OF THE ROCK, demi mengelirukan Muslim sedunia
ini lah masjid al Aqsa yang sebenar

gambaran antara masjid al Aqsa dan tiruan masjid al Aqsa
Zionis dalam perancangannya ingin menguasai bumi Palestin, menghalau penduduk asal Muslim Palestin keluar, dan mereka menggali di bawah masjid al Aqsa demi menghidupkan kembali Kuil Sulaiman..

Sombong, Bongkak & Angkuhnya kaum Zionis ini, ingin menguasai dunia yang kecil ini, padahal mereka lupe akan suatu kuasa yang amat besar, yang lagi agung dari mereka ini..

Allahuakbar, Allah Maha Besar... manusia di bumi ini terlalu rakus menghancurkan dunia, tempat yang hanya mampu didiami manusia itu sendiri...

2 comments:

Hirdayu Rahmat said...

Ya Allah.. maya baru tahu... ada masjid tiruan yang nak mengelirukan umat islam seluruh dunia. ish. geram baca.

Unknown said...

thats d reality, muslim diperdaya oleh mereka2 yang munafik tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails