Mereka yang Prihatin:

Tuesday, March 27, 2012

New HairCut

bertarikh xx/03/2012 pada hari Ahad, jam 8.30 malam bertempat di aras bawah LG MidVel, setelah hampir membela beliau selama 2 bulan, akhirnya kata putus diambil bersama oleh kami, untuk memotong rambut aku yang kepanjangan dan kerimasan-pun...

excited punye pasai, setelah kami melihat ade bro Chinese tu wat rambut ala-ala Christiano Ronaldo, so I have decided tu have a haircut just like him, after i got consideration by the hensem Chinese barber, yang beliau ni pn wat haircut yang same, dengan nekadnye aku menyuruh beliau memotong rambut aku...

zas~

zas~

zas~

beliau cakap rambut aku quite tebal la...

zas~

zas~

sambil aku menjeling cik adik manis yang setia menunggu depan kedai gunting rambut tu, beliau tersengih-sengih tengok aku, manis lagi cute gitu, hehehe

zas~

zas~

banyaknya rambut aku yang gugur, huhu... almaklum la, rambut tebal dan panjang kan... 

Owos! baru aku teringat, haircut yang aku wat tu macam Zac Efron la dalam movie New Year Eve, hahaha... maka aku dapat rasekan aura bangga la dari cik adik manis yang kat lua tu, hehehe

so ini la hasilnya, setelah hampir 20minit rambut aku di trim (ini bukan wajah aku, ini wajah retis je...)

spike ala-ala Beckham...

yang ni aku tak kenal sape, hahaha

namun, pabila hari bekerja tiba, pagi Senin nan indah yang menceriakan hati & rambutku, telah dirosakkan oleh beliau ni, yang aku tak bape nak gemar sangat dengan attitude & personaliti belaiu ni, bahawasanya beliau telah membuat haircut yang same dengan aku gak!

DEMN~

OHMAIGOSH~

SOBS~

I can't stand to look at him with the same hair style merely like mine, huhuhu... aku bertekad serta mengatakan yang aku akan trim balik rambut aku, bia la pendek pun, aku tak kesah, asalkan xder gosip lio yang berkait dengan belaiu ni, huhuhu

....................................................................................

....................................................................................

....................................................................................

AH! ma twin, Brad Pitt nampak cool la dengan rambut pendek, hahaha


maka, bermula lah perjalananku (sehingga kini) mencari kedai gunting rambut yang sudi mene-trim rambut aku yang sediakala pendek dah... 
(padahal malas nak cari)

lalala~ kosong, kosong...

p/s: nak tengok rambut aku yang sebeno?PM kalo ade bran...

4 comments:

ieza ashaari said...

over.. ko trim balik rambut, nanti org ingt ko kecut dgn dier.. lalala~~

Unknown said...

hahaha
orait!
opinion ko aku terima...
aku akn pakse beliau yang botak...
hahaha

Unknown said...

ijattt

Unknown said...

AKU DAH agak ko mesti cakap 'IJAT' punyer, hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails