Mereka yang Prihatin:

Monday, March 19, 2012

Aku Tak Keje Lagi!

urgh...tekanan la idop...
demi menghabiskan silives & memperoleh experience, aku gagahi gak teruskan praktikal ni...
dah tak dulik pun dengan keputusan, yang penting ready nak convo je tahun ni...
habiskan ngaji ni cepat sikit...
nak keje, cari bekalan bina keluarga (chewah)...

Bakal CEO NSTP?
beban keje camni kene hadapi.. x elok putus ase kan.. Rasulullah x penah pun ajar umat Islam untuk berputus asa.. hanya kite ni sebagai follower, penganut Islam je yang mudah putus asa, especially melayu ni kan...

"A legend only come once, after that will come the follower."
                                                                                            (ni ayat aku sendiri)

wiken terase macam kejap je, huhu.. tapi alhamdulillah, tanx to Cik Naini kerana sudi penuhi wiken aku dengan aktiviti yang best2 belaka.. walaupun banyaknye kureng untuk di enjoy, tapi tetap rase best, macam tak puas je lagi naj berjalan-jalan dengan beliau...

dah la, aku nak kemas balik ni, keje sampai kul 6 je, kalo lebih dari tu nanti ade benda len yang teman plop.. bukan takot, tapi annoying gile, asyik main buzzer kat pintu je. nek tekanan dibuatnye...

"Sabo aje la jang.."

4 comments:

Anonymous said...

wow! awes0me pix! i loike! de ciri2 jd CEO NSTP..tp muke kene tegas ckit la kot {ma opinion je}..hehe

ma pleasure dear..wana tanx u 2 4 owez be wif me..
ilusdm :)

ieza ashaari said...

xbest ke praktikal kau?

Unknown said...

TEGAS EA?HEHEHE
BEYEH!
MA PLEASURE HUNY!

Unknown said...

BOLEH TAHAN LA
BANYAK KEPALA NAK KENE ASSIST...
SOBS!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails