Mereka yang Prihatin:

Monday, March 26, 2012

Android Gamers


addicted-kah aku dengan games android ni?
dop eh, xder la addict mane pn... disebabkan ade banyak masa kelapangan serta wifi percuma kat ofis, beserta lagi talian internet tetap kt desktop, maka keje aku banyak la men'download' apps yang ade kat dalam android market...

walaupun begitu, hanya apps yang terpilih aje yang aku download, apps yang mempunyai rating tertinggi, komen2 baik dari user yang lain, serta yang mendatangkan faedah...

selagi keupayaan taby cap kukulalat aku mampu menampung ke-optimum-an apps yang aku nak download, selagi tak hank taby cap kukulalat aku ni, selagi aku rajin install, update & un-install apps mane2 apps yang aku rase patut, maka... akan aku gunekan sebaik mungkin taby cap kukulalat ku ini...

Antara apps yang aku d-load

Ni pun antara yang seangkatan dengannya...
p/s: nak cari case baru untuk taby cap kukulalat ni payah betol...

2 comments:

Unknown said...

gilax gamer!!

Unknown said...

WELL...
mengisi masa lapang kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails