Mereka yang Prihatin:

Monday, July 18, 2011

words to be memorize [3]

Dear,
We may love the wrong person..
Cry for the wrong reason..
But one thing is for sure..
Mistakes help us find the right person..
And I found already..

Dear,

When am talking about black, that is your favourite..
When am talking about favorite, that is your sweater..
When am talking about sweater, that is in cinema..
When am talking about cinema, am in love..
When am talking about love, i'm missing someone.. 
When am talking about someone, i miss you..

Dear,
jambatan menjadi penyambung rinduku..
saat aku melihat mu walau dalam kelam..
aku kenal itu kamu..

kau terus bergerak mencari tempat..
disaat aku keluar melihat dirimu..
terasa ingin ku dakap,namun marah ku masih belum hilang..
marah ketika kau membiarkan diriku berseorangan..

Kita berbual,disaksikan tasik,dan lampu..
aku asyik..
melihat dirimu..
meluahkan kata-kata cinta..
meluahkan kata-kata semangat.. 
mempertanyakan dirimu..
ku elus pipi mu,dan kau bermain dengan rambutku.. 
aku mulai merinduimu..

akhir kata mu,kau menyintaiku..
tidak pernah ingin jauh dariku..
takut akan kehilangan ku.. 
kau usap kepala ku..
ketenangan dapat ku rasakan.. 
maafkan aku..kerana aku terlalu menyayangimu.. 

1 comment:

ieza ashaari said...

sedih jer bunyinyer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails