Mereka yang Prihatin:

Sunday, July 3, 2011

seharian di Angsana

sudah 2 hari aku betapa kat Angsana tu.. macam2 gaya orang dah aku jumpa.. Jumaat menampilkan sebilangan orang yang berkerjaya untuk datang bertandang ke Angsana untuk mengisi masa rehat mereka...
Sabtu pula menampilkan lebih ramai budak2 sekolah yang bergaya, Singaporean yang kaki shopping, Malaysian yang suka merayau...

alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.. lega dapat manjadi observer melihat telatah & kerenah manusia.. dah 1001 wajah dah aku jumpa, dari yang friendly sampai la yang kerek, kononnya macam dah otai, padehal umo bape bape hari jer...

manisnya mulut untuk bertanya kabo, bermesra tu memang dah menjadi adat kat area tu.. termasuklah PATI.. tapi yang peliknya, budak2 sekolah ni macam dah terlalu over je, datang dah macam abang2, xder lesen B2 dah angkut awek mai nek motor, smoker plop tu kat khalayak ramai, macam x riso jer kalo mak bapak ke, pakcik makcik ke, jiran tetangga ke, ade mai Angsana & ternampak depa ni smoking... dress-up depa ni leh la kalo aku nak kategorikan macam teenage yang selalu melepak kat Times Square KL... pangai pun lebih kurang same jer...

yang akak2 ni plop, fuh~! ade yang aku jumpa tu, pagi mai keje dalam Angsana pakai tudung, tetiba jer masuk tengahari hilang dah tudung, bile time nak balik jer bertudung molek balik... x pelik la kan...

yang lakinye plop, especially yang berdekatan dengan aku la, siap bertatu lagi kat lengan tangan, tatu timbul weh~ bukan stiker or inai, pe kelas, LOL... x tau la ikot mazhab mane depa ni...

[seronok gak tengok pangai manusia ni...]

2 comments:

ieza ashaari said...

pandangan manusia berbeza.. kalau tak, tak meriah dunia..

Unknown said...

betu ltu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails