Mereka yang Prihatin:

Wednesday, July 6, 2011

IniGameKeneTengok!

akan aku cuba usahakan untuk tengok ini game:

Liverpool Asia Tour 2011

hehe... dah lame aku nantikan favorite team aku mai Malaysia... cam x caye je depa nak mai tahun ni kan... nasib sebelum puasa...

team Malaysia VS Liverpool tu, hehe... nak kater aku ni die-hard fan depa xder la sangat, juz minat gitu2 jer, tapi minatnya melebihi mane2 team EPL lain, hehe... even team ni utk season 2010/2011 EPL-CL x bape begitu menarik, x dapat memasuki tempat 4 teratas, menduduki game Champions League, tapi aku tetap minat team ni... 

dah ushar tiket ni, tapi dok pk cane nak dapatkan seat yg best, hehe...


tu dy punye price seat... huhu... banyak dah seat sold out ni... x leh nak tunggu lame2.. kene tanya bos leh x mintak cuti on that date, huhu... baru leh booking tiket... dalam minggu ni juga akan aku usahakan...

insyaAllah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails