Mereka yang Prihatin:

Wednesday, July 6, 2011

KakikuSemakinPenat

mendekati seminggu aku berada di Angsana, hampir 12jam aku spent masa kat situ, buat ape?

"Cari rejeki le..."

aku kuatkan juga kudrat yg ade demi pulus... Alhamdulillah, even penat lelah yg aku alami selama kat sane untuk seketika waktu yang dah aku lalui ni, banyak benda dah aku belajar, dari yang formal sampai la yang x formal... 

well, kalo nak cari rejeki tu kan, yang paling penting kene ikhlas la, tak kisah la dengan sape pun kiter berurusan... name pun nak berhadapan dengan customers kan, macam2 kerenah le yang depa tunjuk, sume dengan cara masing2...

ade yang OK, ade yang kureng cikit la... nak kata x berkenan di hati, tapi tak sume hati manusia kita dapat puaskan...

ade yang leh wat member, ade gak la yang nak jadi member tapi pangai melampau, 'gurau kasaq' orang kate...

REDHA je la kan... SABAR tu kan separuh dari IMAN...

*biler la dapat pi berurut ni, huhuhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails