Mereka yang Prihatin:

Wednesday, May 26, 2010

sesaje je...


mase otw balik uma, cam biase bas Transnasional akan berhenti rehat jap kat hentian Jaya Machap. 
secara x sengajanya, takdir Ilahi aku jumpa Zul Fadli, senior masa sekolah Jln Batu Pahat dulu...
lame gak x ketemu dgn dye, lagi2 lepas aku aku masuk sekolah teknik, huhuhu

alhamdulillah, dari cerita Zul, ramai dah senior aku yang sebaya dengan dye dah kawen.
Zul pun bakal memulakan hidup berumahtangga, katanya hujung tahun ni, insyaAllah...

antara perkahwinan senior2 aku termasuk la Kama dgn senior aku yg perempuan, lupe name huhuhu
pastu Adib dgn pasangannya Diyana yg sebaya dgn aku hahaha
bro Najib bekas ketua komanden kadet bomba aku dulu pn dh kawen gak haritu
tapi malangnye, xder pun antara wedding tersebut yang aku datang, huhuhu

sampai uma jer, dok lepak2 dengan family, alhamdulillah semua ade
so kitorang wat diskusi cikit pasal Ijat punye study
maybe dye akan sambung KPTM kat Bangi dalam Business Mgmt
hope la dye leh carry on pas down dalam account, hohoho

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails