Mereka yang Prihatin:

Monday, July 13, 2009

nak kata siapa...

tabiat orang Melayu yg suka dok ngate kat belakang telah lame dipupuk sejak zaman dolu2 lagi, betoi x?

tension gak bile dengo orang dok ngate kite padahal xder la beso mane silap yg kite lakukan, else benda tu dah lame berlaku, dorang masih x leh lupekan, then macam nak salahkan aku dalam banyak hal...

banyak la cekadak dorang tu...

ingat dah senior tu hebat la, padahal senior diploma je...

yg sorang nih, bile jumpa depan wat muka baik je, senyum je, almaklumla populariti dikenali ramai...

lagi sorang nih, aku respect dye sebab umor dye lagi tua daripada aku, x pernah terdetik pun nak perkecilkan dye coz dye amik diploma, tapi sifat dye mak aih... x sematang umor dye... jumpa aku je terus paling muka, blah camtu je... nak tegur payah, senyum haram la...

adakah sifat keterbukaan aku & berterus-terangnya aku menyebabkan dorang nih layan aku cenggitu sekali???

lantak hangpa sekalian la, aku x kisah hangpa nak boikot or cakap belakang pasal aku, dapat gak aku pahala dari umpatan hangpa...

aku bahagia dengan life aku... aku happy dengan kawan2 aku...

please le jangan tuduh aku yg bukan2 k...

ada bran cakap depan, aku x sepuk... perbetulkan je pe yg hangpa salah anggap tu...



p/s: sesapa ade yg terasa dengan coretan aku ni, harap maaf ye, harap beritau direct if kalian terasa, xder niat nak tuduh sembarangan...

4 comments:

haMizAhmad said...

sape yg dok ngutuk kanda??
x patut..
meh jumpe dinda..
ku lesing depa..
kanda tgk a blog dnda gak..
baru ade 1 jer..
try tgk name hamizahmad or set_miz89

Sri said...

majuk ka? sapa kah mereka.. heheh

Unknown said...

hohoho

name biar la rahsia...

bia dorg x dpt pahala walau kite ngumpat dorg...

hahaha

fiza said...

ermmmmacam aq dapat agak jek...huhu
pape je la farish oit...smg bahagia....hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails