Mereka yang Prihatin:

Thursday, July 30, 2009

bertarikh 30 Julai

on 29th july, pas training badminton, aku ckp dgn Fad this midnite will be Syahir's besday, so plan la nk pekenakan mamat sorang nih, hahaha.

memandangkan pada ulang tahun kelahiranku haritu, Syahir dng gumbire sakannya telah mencalit krim kek banyak kali kat aku, bukan nk balas dendam, tapi tanda caring kiter pd kawan kiter kn, hahaha.

menjelangnye 12 midnite, ramai dh kumpul kt bilik Fad, dok pikir cane nk tarik mamat seko tu kua dr bilik, tp x berjaya, huhuhu.

so, aku buat2 lepak kt laptop dye r, sambil Syahir kononnye wat account, poyo je...

dye sound aku x wish pun besday dye, saje je aku wat2 lupe kn, hahaha.

Bob masuk bw woofer weh!

Matsumas pn dgn baik hatinya pasang dye punye mp3...

when the music begin, ramai la yg masuk. bingit woah!

macam2 gaya budak ni nak pancing Syahir biar happening sikit, ade yg shuffle, tectonic la, pe jadah haram la...

penat woah terloncat-loncat macam beruk x sekolah, hahaha.

akhirnya Syahir pun join dancing gak.

Onie terus amik juadah yg kami siapkan awal2 td kt meja ruang tamu.

juadah dh dalam bilik, dengan lampu yg x switch on, bergelap...

maka...

Syahir pun terkena la tepekan juadah tersebut iaitu krim kek, hahaha.

spoting weh, Syahir x ngamuk, makin terlompat-lompat umpama kambing2 belaan beliau ade la, hahaha.

budak2 ni dah lari lintang pukang dah, tingal aku layan kepala Syahir, maka aku pun terpalit sekali krim tersebut, leceh...

Syahir masuk toilet je, Bob pn ape lagi, tepek telor kat kpale Syahir, memang mahsyuk r, hahaha.

sonok weh, sambut besday jam 1 pg...

lepak2 jap, sambil layan lagu, then mandi2 & bersiap nk p Maju Curry, lapo weh bile dah melompat-lompat umpama ikan siakap dalam sangkar, hahaha.

sape2 yg join this party, tanx 4 ur support ye, memang happening!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails