Mereka yang Prihatin:

Saturday, July 3, 2010

@ Pasir Gudang with Deen & Su

Jam 11am pg td, Su mesej aku, "dah siap ke belum," dengan secaplinnyer aku menyiapkan diri... 
Planning hari ni, Su ajak ke ekspo kerjaya yg diadekan di Autrium Pasri Gudang...
Actually plan ni dah rancang dari semalam lg, masa aku on da way nk balik JB... 
Su beria ajak aku coz dah lame x jumpe, last mase darjah 6, huhuhu... sedekad lebey x jumpa kan... 
Tapi alhamdulillah, suatu ukhuwah yg baik itu tetap akan terjalin sehingga ke akhir nyawa... setelah sekian lama x jumpa, x tau kabo berite, tetibe tergerak hati aku nk tegur Su yg masa tu dok komen pics Deen dalam FB...
Rupernyer betul tu Su kawan mase darjah 6 Sekolah Kebangsaan Simpang Renggam tahun 98', huhuhu
Ruper-rupernyer Su ade skandal dgn Deen, kawan sekolej IIC aku, hahaha...
Dunia ni kecik je kn...

So jam 11.30 depa sampai depan uma aku, pick up aku & kitorang gerak ke Pasir Gudang [PG]...
Borak punyer borak, x sedar dah sampai PG, siap leh sesat lg masuk kampung orang asli, hahaha... Su la ni yg drive, huhuhu... GPS lak x bape nk berkesan, hampeh...

Sesampainya kat ekspo tu, lebih senang ekspo tu diadakan di UO PG, dekat dengan Hotel Selesa... 
More to pelancaran Iskandar City peringkat PG la, huhuhu...
Even x sehappening mane, tapi sambutan agak menggalakkan, memandangkan banyak perancangan akan datang serta pembaharuan2 untuk menaik taraf hidup penduduk JB...

Lepas solat Zuhur & pusing2 kt ekspo tu, jam 3 lebey kitorang p makan kt restoren pe ntah, buffet & agak murah la, sedap la plop, kenyang pewot...
Pastu kitorang gerak balik JB, p Angsana then ke Maybank BBU & masjid BBU utk solat Asar...
Then kami berpecah pulang ke umah masing2...

Tanx a lot to Deen & Su, semoga ukhuwah antara korang sehingga ke pelamin & seterusnyer ke anak cucu...

p/s Deen: ko jaga Su tu elok2 yer, dye tu kawan lame aku tau, hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails