Mereka yang Prihatin:

Friday, November 2, 2012

BLOG BARU?

terasa seperti mahu membuat blog baru sahaja
pengkhususan dalam mengumpul pendapat dari serata kenalan dalam dan luar negara
berkaitan dengan isu2 semasa yang memberi kesan kepada rakyat Malaysia terutamanya

mungkin ianya bertemakan persoalan2 yang akan diajukan kepada kenalan
persoalan yang boleh membangkitkan rasa tidak puas hati, pendapat2 dan pandangan2 potif serta negatif dari kalangan pembaca

kebiasaannya pembaca kurang dalam memberi pandangan bagi setiap post yang dibuat oleh blogger macam aku ni
almaklum la, aku ni bukan blogger yang aktif
post2 aku plop bukannya hebat2 belaka yang boleh wat pembaca gelak guling2

maka aku, dalam cadangan ini
ingin mengajukan persoalan yang hangat
dan bagi setiap komen yang didaftarkan pada post tersebut
pengomen tersebut akan menerima habuan wang tunai
berdasarkan kepada like & balasan komen tersebut yang mendapat sambutan hangat dari pembaca lainnya

tak salah rasenya aku nak invest sedikit amaun untuk mendapatkan pandangan bagi setiap soalan yang akan ajukan nanti.
lagipun pandangan yang paling tegar dari kalian akan aku bukukan
seterusnya akan disebarkan persoalan serta pandangan tersebut kepada rakyat Malaysia khususnya.

p/s: perlukah persoalan tersebut aku keluarkan dalam blog ni atau perlukah aku membuat blog baru?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails