Mereka yang Prihatin:

Wednesday, September 26, 2012

SketchBookX app

Salam

actually apps ni dh lame aku install dalam taby capkukulalat, pasal aku banyak amik koleksi apps untuk mengedit gambo..

tapi apps ni bukan je untuk edit, malahnye pun boleh melukis, lalala


ha, camni la apps tu bile mule2 start masuk, teruja aku tengok...

pahtu mula la aku mengodek, melakar, mencoret segala aplikasi yang boleh digunakan dalam apps ni..tapi disebabkan aku ni tangan terlebih bedong, nak lukih sume keras je, tegak je, maka aku memutuskan untuk menggunakan apps ni sekadar mengedit gambo2 yang aku snap sendiri - bukan hasil d'load dari pokcik Google browser...

telah terhasilnya beberapa karya menerusi apps ini. memandangkan ianya masih di dalam tempoh percubaan untuk aku mengodek, makanyapun hasil karya tersebut takderla sehebat sifu2 Jejak Awan, Jengking Merah, dsb.

kopi-rait

disebabkan karya ini dibuat semasa ofis-hour, makanya pun hasilnya ala kadar je...
akan diperbaiki karya2 akan datang, untuk mengisi masa lapang aku, lalala!

2 comments:

Unknown said...

pakai paint pon boleh..lalala~

Unknown said...

paint pon boley, tp kalo kite ni meme kejenye kene pakai apps yg lg canggih dr paint tu, its mean paint utk beginner saje, simple editing...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails