Mereka yang Prihatin:

Friday, June 17, 2011

dari designing masuk bloging

Loni nak citer pasal akak aku yg sorang ni
sorg2 jer dalam siblings kitorang yang perempuan
macam mem beso [kuikuikui]

name beno dy Aimi Aqilah - memang rare name ni, x penah jumpa lg yang same
stakat Aimi or Aqilah tu beselah kite dengonye
kalo Aimi Aqilah tu dy sore je la yg pakai...

baru aku perasan dy jadi follower aku
[kuikuikui]
"ade aku kesah" - statement yang selalu dy cakap
so aku pn wat x kesah la

namun,
as adik yang paling baik [perasan]
aku pun join le blog dy - yg ade link kt window follower tu

upe2nye dy baru lagi berjinak dalam bloging
sebelum ni ade gak dy mintak aku ajar wat bloging
ntah ape jadi dengan blog lame dy tu
aku pun x pasti
"ade aku kesah"
[hahaha]

wat mase ni yg aku survey kay blog dy tu
banyak citer desing2 bangunan yg dy wat la
xder la banyak citer lg
almaklumla
newbie
[kuikuikui]

so sape2 yg berminat nak belajo or tempah design umah ke ape ke
jadah pape pn...
rerajin le contact dy ye
[saje promote]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails