Mereka yang Prihatin:

Monday, April 25, 2011

yang menjadi serabut tu...

bila dh dekat dengan submitting date assignment, barulah terkejar-kejar apa yang nk kene di buat, itu & ini... andai permasalah assignment itu sebenarnya tak di persetujui oleh pensyarah atau kite sendiri yang rasa x puas hati dengan assignment tu, mule la nk tukar tajuk, terkial-kial nak cari info...

damn!

benda ni ni berlaku kat aku sekarang ni, RESEARCH METHOD! 

kajian bebas yang akan dikendalikan oleh pelajar itu sendiri merupakan suatu topik yang agak mengelirukan. apa tak nya, kurang pemahaman mengenai apa yang perlu dilakukan dalam proposal itu sendiri menyebabkan aku sendiri tak faham apa yang aku nak wat dengan assigment yang akan aku hantar kejap LAGI!

keje gile, keje last minute, itu lah yang sering pelajar sendiri kerap lakukan...

ape perkaitan subjek ni dengan kerjaya yang akan aku lakukan kelak?? huhuhu


complicated sungguh...


ini sekadar gambar hiasan, andai aku sesempoi Usop Wilcha....

3 comments:

Anonymous said...

suppose bila dah nk habis blajo diperingkat yg lebih tinggi ni kita lagi matang dalam pengurusan masa, betul? tapi apa pun semua tu atas kehendak diri masing2 sama ada nk push diri ke arah yg lebih bagus atau maintain seperti dulu..

seperti dulu, moga najah fi dirosah wa me islah diri ke arah yg lebih baik.

Anonymous said...

suppose bila dah melangkah ke peringkat pengajian yg lebih tinggi kita lebih matang dalam menguruskan masa, tidak hanya Al-'Asr yg selalu kita baca tiap kali dalam majlis,hanya bacaan semata2 tp perlu diaplikasi dlm kehidupan seharian. yg perlu tahu mana yg perlu di awlakan. apa pun, jadikan sentuhan kekesalan itu penyuntik semangat utk buat yg lebih baik dgn baki2 pengajian.

Unknown said...

syukran atas nasihat & tunjuk ajar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails