Mereka yang Prihatin:

Friday, March 18, 2011

di tahun akhir

pejam celik pejam celik
x sangka rupernya aku dah masuk tahun akhir
degree pengurusan perniagaan, majoring koperasi

tapi
makin pelik la plop
makin masuk tahun akhir, makin hilang feel nak belajo

yang lagi pelikya
bukan aku sorang je
yang membuat pengakuan kat aku
Fad, Kak Kema.. pun agree dengan pendapat aku

ape kes?
nak cakap susun atur kelas, maybe salah satu punca la..
mane x nye, sehari 1 kelas jer, 3@4jam
len2 mase dipenuhi dengan tido, makan, men game,
bla bla bla...

lecturer?
hahaha
yang ni aku setuju la
[lecturer tertentu la..]
macam ajar adik2 sekolah rendah jer
masuk2 kelas je terus wat lawak
uh!

pressure?
maybe..
life not that easy rite..
money, time, relationship..
combine sume jd PRESSURE..

MPP?
ni lagi la
hahaha
dulu nak quit masa pencalonan, tapi ade orang suwo try dulu jer
dh try, makin x betul plop
bese la biler melayu wat keje, sume nak bagi last minute
~LOL~

~LOL~
macam nak give up jer
tapi masih ingat pesan bonda
"ngaji tu biar habis.."

UH!
lame dah aku x balik jenguk mak abah
huhu
kangen la plop...
tapi kekangan kuliah yang x menentu [sokmo nak wat kelas ganti..]
serta esemen2 yang belambak
umpama Gunung Ledang
memBLOCK nawaitu aku nak balik..

damn
memang rindu giler nak balik uma
SERIOUSLY!
nak balik tapi kalo dapat stay 1 malam jer,
bek x payah balik
huhu~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails